[Wikipl-l] Poszukiwany haker mediawiki

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Śro, 25 Lip 2007, 07:58:11 UTC

25-07-07, Jaroslaw Lipszyc <rekrutacja w gazeta.pl> napisał(a):
> Podrecznika przeczytac nie mozna, bo jeszcze nie sa
> napisane :-), Ale pracujemy nad tym!

Szkoda, że nie można ich czytać na bieżąco - tak jak powstają.

> Zgadza sie, oczywiscie tylko o majatkowych moze byc mowa. Podpisujemy
> taka umowe na pismie w celu unikniecia jakichkolwiek prawnych klopotow i
> watpliwosci. Z dokladnie tego samego powodu bardzo podobny system
> stosuje Free Software Foundation.

Czy ja wiem. Np. Anubis (http://www.gnu.org/software/anubis/) brałem w
tym projekcie udział. Copyright (C) 2001, 2002, 2003, 2004 The Anubis
Team, czyli Wojtek , Sergey i ja.
FSF może zachęca do przekazania jej praw majątkowych, choć ja nie
widziałem nigdzie,
aby zachęcała czy aby było to wręcz obligatoryjne.

>  > W tym wypadku Wasza fundacja może skomercjalizować projekt po jakimś
>  > czasie, a jego współautorzy nie będą mieli na to wpływu.
> To nieprawda - zarowno umowa spoleczna jak i umowa podpisywana z autorem
> wprost zobowiazuje Fundacje do publikowania zawsze na wolnej licencji.

Umowy z autorem nie widziałem. Na Waszej wiki nie ma zdaje się jej
zbyt wyeksponowanej.

> Niewypelnienie tego warunki skutkuje niewaznoscia umowy i pozbawieniem
> Fundacji prawa do korzystania z tych tresci.

j.w.

> Dziekuje za liczne uwagi i mam nadzieje ze udalo mi sie  wyjasnic
> watpliwosci.

Ja również dziękuję, za odpowiedzi.
--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/