[Wikipl-l] Poszukiwany haker mediawiki

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Wto, 24 Lip 2007, 23:59:42 UTC

Korzystając z okazji, że poruszono ten wątek, chciałbym zapytać czy jest
dostępny gdzieś online wykaz wpływów i wydatków projektu Wolne
Podręczniki. Ponieważ jestem też jednym z dawców 1% podatku na ten
projekt, ciekawi mnie na co konkretnie te środki zostały przeznaczone.

Czy nie byłoby sensownym posunięciem umieszczenie takiego bilansu na
stronie WWW? Sprzyjałoby to otwartości i ułatwiało podjęcie decyzji
ewentualnym darczyńcom.

Pozdrowienia,
Wanted

--