[Wikipl-l] W odpowiedzi Wulfstanowi.

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Wto, 10 Lip 2007, 20:49:30 UTC

On 7/11/07, Adam Dziura <adziura w gmail.com> wrote:

> Ale jak konsensusu się nie da szybko osiągnąć to sie czeka na kogoś kto
> dany artykuł przeniesie do SDU.

I wtedy dwa dni zmieniają się w dwa tygodnie.

> Zazwyczaj osoby optujące za pozostawieniem
> artykułu go nie przeniosą bo im to nie na rękę (a nuż ktoś arta poprawi).
> Naprawdę Roo, zapraszamy do poczekalni.

Dzięki ale nie skorzystam.  To jest po prostu niepotrzebna, nie ma
potrzeby na dwa projekty zajmujące się tym co robić z hasłami.  Jak
już pisałem, poczekalnia ma tylko sens jeżeli miała by pełnić funkcję
czysto techniczną - czy zgłoszenie jest zgodne z zasadami SDU czy nie,
w obecnej chwili moim zdaniem poczekalnia nie wnosi zupełnie NIC i
NICZEGO nie usprawnia.

Jakieś zmiany w procesie o decydowaniu o encyklopedyczności haseł są
potrzebne ale dwustopniowy proces w stylu poczekalnia-SDU nie jest
żadnym rozwiązaniem.

--
Michal "roo72" Rosa