[Wikipl-l] W odpowiedzi Wulfstanowi.

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 10 Lip 2007, 21:05:32 UTC

> A ja mam taki pomysł - zupełnie jako wstępną ogólną ideę:
>
> Wiele wikiprojektów (np. medycyna, militaria) jest prężnymi tworami.
> Skupiają ludzi którzy rzeczywiście są zainteresowani daną tematyką i
> można przyjąć, że mają wiedzę w niej wiedzą "ponadprzeciętną". Do tego
> to zwykle głównie oni edytują tematy z danej dziedziny.
>
> Może zatem warto by scedować uprawnienia SdU z tych dziedzin, które
> majatakie działające wikiprojekty na te wikiprojekty?
>
> Zalety: Hasła będą oceniane merytoryczniej, przez węższą grupę osób
> które naprawdę interesują się tematem, być może szybsze działanie

> [...]

Ja na razie zrobiłem coś, powiedzmy, podobnego dla biografii - osobna podstrona na SDU i możliwość obserwowania nowych dodatków dla zainteresowanych biografistów bez konieczności zaglądania w inne artykuły na SDU. Link oczywiście dodany na stronie Wikiprojektu. Można dać zalecenie by choćby poprzez zaglądnięcie w kategorię artykułu, dodawać do odpowiedniego Wikiprojektu (jeśli takowy jest i działa) informacje o nowym SDU.

Przykuta