[Wikipl-l] Wybory do Rady Powierniczej

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Śro, 4 Lip 2007, 18:54:41 UTC

/
| P.S. Co do głosowania - jakoś wciąż nikt mnie nie przekonał.
| Co gorsza, kandydaci jakoś mało się starają. Czy Wam też to
| przypomina głosowanie w ciemno?

Przypomina. Tylko co mają ci biedni kandydaci robić, aby sobą zainteresować?
W telewizorni ich nie ma, w Wybiórczej też :-) , więc może masowa e-poczta?
Też nie, bo to spam karany wyjątkowo surowo :-P , przynajmniej u nas. Dla
porządku, sam tego za spam nie uważam, o czym pisywałem na niektórych PUA.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński