[Wikipl-l] Wybory do Rady Powierniczej

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 4 Lip 2007, 20:34:08 UTC

> P.S. Co do głosowania - jakoś wciąż nikt mnie nie przekonał. Co gorsza, kandydaci jakoś mało się starają. Czy Wam też to przypomina głosowanie w ciemno?

No, nie do końca - niektórzy odpowiadają na pytania chociażby, inni zlewają. A szczerze mówiąc wolę komunikatywnych i nie zlewających ludzi w radzie, byle nie odpowiadali frazesami i szablonami.

Jakiś czas temu widziałem dyskusję na temat kolejnych projektów Wikimedia (nie językowych, a nowych konceptów) i generalnie odpowiedź była nie za bardzo, to niech przejmie Wikia. Bodajże chodziło o Wikikids - jest na stronie np. holenderskiej:

http://kennisnet.wikia.com/wikikids/wiki/Hoofdpagina

Generalnie chodzi o kasę i do tego się wszystko sprowadza. Im więcej byłoby projektów, tym większe obciążenie, więc na logikę - mniej sprawne, nagłaśniane projekty, to mniejszy problem z kasą. Ot, paradoks.

przykuta