[Wikipl-l] Pytanie o edycję

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Śro, 30 Sie 2006, 03:42:58 UTC

On 8/30/06, A.P.W. <> wrote:
> Witam,
>
> Jestem początkującym Wikipedystą, który pokusił się o stworzenie swojej
> strony w ramach Wikipedii
> (http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:A.P.W.).
>
> I tutaj problem. Jak to często zapewne na początku bywa, w krótkim czasie
> nanosiłem szereg drobnych poprawek. Niechciałbym być posądzany o
> manipulowanie swoją statystyką, tak więc chciałbym się dowiedzieć, czy:
>
>   (1) zgłoszenie strony do ekspresowego usunięcia, z uzasadnieniem, będzie
> skuteczną metodą usunięcia strony?

Zależy jakiej strony.  W trybie EK usuwa się tylko strony z głównej
przestrzeni nazw które są wandalizmem albo nie są encyklopedyczne.
Nie ma raczej przyjętego zwyczaju usuwania stron dyskusji Wikipedysty
chyba, że są jakieś naprawdę ważne powody.  Większość Wikipedystów
nigdy nie wycina nic ze swoich stron dyskusji ale „archiwizuje" je co
pewien czas kiedy się zrobią za duże.

>   (2) usunięcie strony Wikipedysty oznacza równocześnie usunięcie dyskusji
> tej strony, czy też możliwe jest zachowanie dyskusji przy "wyczyszczeniu"
> strony głównej wraz z logami edycji w zakresie tej strony głównej (mam
> nadzieję, że da się to zrozumieć :-) )?

Usunięcie zawartości strony Wikipedysty nie wpływa na zawartość strony
dyskusji Wikipedysty i vice versa ale jak już powiedziałem, ogólnie
przyjętym zwyczajem jest niekasowanie wpisów na stronie dyskusji
Wikipedysty.

--
Michal Rosa