[Wikipl-l] Pytanie o edycję

odder odder.wiki w gmail.com
Śro, 30 Sie 2006, 10:08:13 UTC

>    (1) zgłoszenie strony do ekspresowego usunięcia, z uzasadnieniem, będzie
> skuteczną metodą usunięcia strony?

Tak, wstawienie ek jest chyba jedyna dla Ciebie mozliwoscia usuniecia
Twojej strony Wikipedysty (z tego, co pamietam, nie jestes jeszcze
cieciem).

>    (2) usunięcie strony Wikipedysty oznacza równocześnie usunięcie dyskusji
> tej strony, czy też możliwe jest zachowanie dyskusji przy "wyczyszczeniu"
> strony głównej wraz z logami edycji w zakresie tej strony głównej (mam
> nadzieję, że da się to zrozumieć :-) )?

Nie, w przypadku usuniecia Twojej strony Wikipedysty z dyskusja nie
dzieje sie absolutnie nic. Zeby zniknela, trzebaby ja usunac osobno.

Pozdrowienia,
--
[[user:odder]]