[Wikipl-l] Pytanie o edycję

A.P.W. apw w op.pl
Śro, 30 Sie 2006, 02:14:27 UTC

Witam,

Jestem początkującym Wikipedystą, który pokusił się o stworzenie swojej
strony w ramach Wikipedii
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:A.P.W.).

I tutaj problem. Jak to często zapewne na początku bywa, w krótkim czasie
nanosiłem szereg drobnych poprawek. Niechciałbym być posądzany o
manipulowanie swoją statystyką, tak więc chciałbym się dowiedzieć, czy:

   (1) zgłoszenie strony do ekspresowego usunięcia, z uzasadnieniem, będzie
skuteczną metodą usunięcia strony?

   (2) usunięcie strony Wikipedysty oznacza równocześnie usunięcie dyskusji
tej strony, czy też możliwe jest zachowanie dyskusji przy "wyczyszczeniu"
strony głównej wraz z logami edycji w zakresie tej strony głównej (mam
nadzieję, że da się to zrozumieć :-) )?

Z poważaniem,
A.P.W.