[Wikipl-l] Sidebar (By³o: G³osowania)

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 29 Sie 2006, 17:04:14 UTC

> Coraz czê¶ciej s³yszê g³osy sprzeciwu takie, jak poda³ Przykuta w
> poprzednim temacie. G³osy te zwrócone w moj± stronê maj± mi za z³ê
> zmianê Sidebara (tych menu po lewej). Wiêkszo¶æ z nich jednomy¶lnie
> mówi "bo my siê przyzwyczaili¶my". Ale o tym zaraz na poczatek
> przytoczê czê¶æ poprzedniej dyskusji:

ja tam g³osów w niczyj± stronê nie kierowa³em. Nie wiem kto i kiedy zmieni³ sidebar. Na mojej skórce i tak nie widzê zmian :) No, chyba, ¿e cos z sidebaru znika - jak teraz Ostatnie Zmiany, a wcze¶niej Portal Wikipedystów :D :/

> A propos przyzwyczajenia do starego uk³adu: Skoro byli¶cie do niego
> przyzwyczajeni, to znaczy, ¿e wszyscy ca³y czas klikali¶cie Bie¿±ce
> wydarzenia albo Dary pieniê¿ne? Przecie¿ te opcje zosta³y w nowym menu
> (Dary pieniê¿ne powêdrowa³y do stopki, a Bie¿±ce wydarzenia s± na
> stronie g³ównej i nie ma potrzeby, aby by³y widoczne na ka¿dej
> stronie).

Zgadza siê Wikipedia, to nie Wikinews - w dyskusji sidebaru napisa³em jeszcze, by dodaæ [[Wikipedia:Zasady]], ale zanim bêdzie kolejna zmiana - przed wprowadzeniem - struktura zmian lub screenshot by³by pomocny. Ja nie wiem, czy propozycjê zasad przedstawi³em przed czy po zmianie.

Aaa, i jeszcze jedna rzecz - zawsze dostaniesz ochrzan, jak zmienisz co¶ bez konsultacji na li¶cie dyskusyjnej ;).

Przykuta

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l