[Wikipl-l] Administrator

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 28 Sie 2006, 15:30:36 UTC

- powinny nadejść czasy, gdy
> informatycy (ja czytam koderzy) zajmą należne im miejsce pomiędzy stolarzami
> i fryzjerami.
>
> 	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

O, ja bym się obawiał czasów, gdyby każdy fryzjer chciał być drwalem, spać w nocy i pracować w dzień i gdyby każdy koder był jednym z nich. Po prostu rzeźnia :)

Na razie nie brakuje nam ludzi by rąbać nowe artykuły i czesać je z wandalizmów. A co do botów - nie zauważyłem, by łamały prawa robotyki :) Choć jako zabawki w rękach maniaka mogą być źle wykorzystane. Myslę jednak że ten scenariusz to odległa przyszłość, gdy już wszystkim bedzie wiadomo, że człowiek nie jest zwieńczeniem ewolucji.

Przykuta