[Wikipl-l] M.Rosa Administrator

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pon, 28 Sie 2006, 10:58:54 UTC

On 8/28/06, Bartek Szumski <> wrote:

> Nie nie jest. I najlepiej dla niej jak tak jak najdłużej pozostanie.
> Lepszych 5 administratorów którzy od czasu do czasu korzystają z umiarem i
> rozsądkiem ze swych uprawnień niż jeden który jest tylko cieciem i szybko
> wykona szkodliwe działania.

Lepszych piec osób które spędzą na OZ 15 minut tygodniowo niż jedna
która będzie dziennie siedziała kilka godzin?

> I w takim rozumowaniu lansowanym przez takich samych administratorów leży
> właśnie problem.
> Jeśli dochodzimy do takiego rozwoju Wikipedii że niezbędni są CIECIE to
> utwórzmy taką "funkcję" CIEĆ

Administrator to jest właśnie cieć i cieciowanie jest jego zadaniem,
jeżeli Ci się nie podoba nazwa administrator bo Ci się źle kojarzy to
zaproponuj jej zmianę, ja Ci tylko przyklasnę.

> Administrator który nie jest lub po zostaniu adminem przestał być
> Wikipedystą - czyli osobą piszącą artykuły może być pożyteczny czyli zostać
> cieciem (choć ja w to wątpię) ale nie powinien być administratorem - kimś
> kto dba o całość Projektu Wikipedia.

Bzdura.  Dbać o dobro całości projektu można dbać na wiele różnych
sposobów.  Czy osoby które piszą kod silnika WIkipedii, a nie tworzą
haseł nie mają na myśli dobra Wiki Twoim zdaniem.

> Nie nie i jeszcze raz NIE !
>
> bardzo szybko takie osoby tylko siedzą na ircu gadają o .... i bawią się
> wikipedią - nie wierzysz zajrzyj sam :(

Nie, nie siedzą.  Nie, nie bawią się.

> To smutne ale i naturalne bo rej wodzą tam osoby młode wiekiem.

I to, że Twoim zdaniem parę osób "bawi się" Wikipedią ma nagla
oznaczać, że nie można być dobrym administratorem "z powołania"?
Dziwne spojrzenie na sprawę.

> Tak ale do obserwacji OZ, napraw po wandalach itd. (poza blokowaniem - stąd
> pomysł ciecia) nie trzeba być administratorem.

No właśnie, że trzeba, jeżeli ktoś nie ma do tego zacięcia i chęci to
nie zostaje adminsitratorem - bo tylko do tego są potrzebne narzędzia
admińskie.

> To nie jest wyścig, ani w ilości artykułów (a dla niektórych jest) ani w
> szybkości zablokowania wandala, jakie ma znaczenie czy wandalizm zostanie
> naprawiony 5 minut po wandalizmie czy godzinę po , czy tez kilka dni po ?

Raczysz sobie kpić.  Wandalizm MUSI być zrewertowany jak najszybciej w
każdym przypadku.

> Nie, żeby sprzątać nie trzeba być adminem i sprzątają wszyscy - w
> zdecydowanej większości sprzątają NIE administratorzy !

Podaj dokładne statystyki proszę bo napisałeś sobie coś ot tak z powietrza.

> Właśnie pisałem tysiące dyskusji głosowań ..... rodzące tysiące nowych
> konfliktów głosowań dyskusji ...

Administratorzy tworzą konflikty, piszą zasady tylko po to aby je pisać.. taa..

> Wystarczy popatrzeć na głupoty jakie wypisują ludzie pod głosowaniem na
> administratora MesserWoland.

Ale co to ma wspólnego z "misją" administrowania na litość...  Parę
osób się bawi i wygłupia ale to nie ma nic wspólnego z administracją.
Mieszasz różne nie mające nic wspólnego ze sobą sprawy.

> Tak - zabawa w odróżnieniu od "praca" pisanie artykułów.

Bzdura po raz kolejny.  Każda edycja podnosząca jakoś Wikipedii jest
tak samo ważna, czy to napisanie super hasła, usunięcie literówki czy
cofnięcie wandalizmu.

> Chciałbyś wiedzieć jak  ? Zajrzyj do historii zmian:-)

Zajrzyj do historii zmian hasła "Polska" i zobacz co w tym haśle by
było gdyby nie osoby patrolujące OZ - dla Ciebie "bawiące się".

> Jeszcze raz najważniejsze Administrator który nie jest lub po zostaniu
> adminem przestał być Wikipedystą traci prawo do bycia ADMINISTRATOREM

?  To jest jakiś zasupłany w sobie, nic nie mówiący frazem w którym
nie wiem dlaczego chcesz obrazić osoby które na poważnie podchodzą do
trzymaniu porządku na Wiki.

> Szumyk
>
> PS. A tak na marginesie, a co na to rodzice tych administratorów którzy non
> stop siedzą na wikipedi i ircu, co na to ich żony, mężowie i dzieci dla
> których nie mają czasu ? Wikipedioholizm należy leczyć - dlatego dla
> wszystkich którzy przesadzają ban na miesiąc powinno się dawać
> automatycznie.

Ty widzisz i nie grzmisz.. A ja myślałem, że najważniejsze jest
pisanie haseł - okazuje się, że za pisanie za dużej ilości haseł
należy się też ban.  Gratuluję znakomitych pomysłów.

--
Michal Rosa