[Wikipl-l] Administrator było: Re: Blog innego korektora

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Pon, 28 Sie 2006, 08:40:55 UTC

> Mnie się nie podobają coraz bardziej wszystkie "u"booty a właściwie ich
> nieodpowiedzialne działanie.
> Coraz więcej administratorów którzy swoje uprawnienia widzą jako MISJĘ
> SPECJALNĄ
> Według nich administrator nie pisze artykułów tylko je kasuje, patroluje OZ,
> głosuje we wszystkich głosowaniach, gardłuje w dyskusjach i siedzi na IRCU.
> (a dla niektórych jeszcze pisze booty w perlu)

# kasowanie artykułów jest o tyle ważne, że ktoś to musi robić
# patrolowanie OZ jest esencjonalne, bo dziennie powstaje masa wandalizmów
# ilu adminów głosuje we WSZYSTKICH głosowaniach ? i dlaczego nie
wolno im tego robić ?
# co to znaczy ''gardłuje w dyskusjach'' ?
# boty w perlu pisze według moich wyliczeń 4 adminów: kb, taw, tsca, WarX

> Dla mnie to żaden administrator - sensem wikipedi jest tworzenie
> Encyklopedii, czyli pisanie artykułów.

# a dla mnie żadnym administratorem jest ktoś, kto przez prawie dwa
lata admiństwa ma mniej ''admińskich'' akcji niż ci w/w w ciągu
miesiąca.
# bycie adminem to również ryzyko, że nawet siedząc po 6-8 godzin na
wikipedii braknie czasu na to, aby chociaż jeden art w tygodniu
napisać - ot takie ryzyko zawodowe

> Jego misją jest doświadczenie w tworzeniu encyklopedii i jej dalszy rozwój.

# Nie ma nic gorszego niż administrator z poczuciem misji

> Reszta to zabawki ułatwiające życie - dla niektórych ZABAWKI do zabawy.

# Propozycja krótkiego referatu na w/w temat: ''AutoBot jako zabawka
nieodpowiedzialnego administratora z misją - 5 powodów, dla których
powinien zostać wyłączony''

Pozdrawiam
AJF/WarX