[Wikipl-l] Administrator

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Pon, 28 Sie 2006, 10:43:20 UTC

From: "Artur Fijałkowski"
# kasowanie artykułów jest o tyle ważne, że ktoś to musi robić

jakoś nigdy nie było z tym problemów - zauważyłeś ?

# patrolowanie OZ jest esencjonalne, bo dziennie powstaje masa wandalizmów

jakoś nigdy nie było z tym problemów - zauważyłeś ?

# co to znaczy ''gardłuje w dyskusjach'' ?

np.: taki light (może nie poczujesz się urażony cytatem twoim)... w ramach
pytań do kandydata na administratora
  1.. Ilu adminów potrzeba, aby wymienić żarówkę?
  2.. Ilu adminów potrzeba, aby powstrzymać wandala przed wykręceniem
żarówki?
  3.. Jak sprawić, aby niezalogowany wandal nie wykręcił żarówki, a inni
ludzie z jego osiedla mogli wymieniać żarówki?
  To  razie tyle :P --WarX <talk>

# boty w perlu pisze według moich wyliczeń 4 adminów: kb, taw, tsca, WarX

o 4 za dużo, a na pewno o 3

> Dla mnie to żaden administrator - sensem wikipedi jest tworzenie
> Encyklopedii, czyli pisanie artykułów.

# a dla mnie żadnym administratorem jest ktoś, kto przez prawie dwa
lata admiństwa ma mniej ''admińskich'' akcji niż ci w/w w ciągu
miesiąca.

buhahaa - współczuję - naprawdę wikipedioholizm można uleczyć - może
zaaplikować ci bana ?

# bycie adminem to również ryzyko, że nawet siedząc po 6-8 godzin na
wikipedii braknie czasu na to, aby chociaż jeden art w tygodniu
napisać - ot takie ryzyko zawodowe

NIE - według mnie takim osobom należy automatycznie odbierać uprawnienia
administratora !!

ale w tym temacie na PEWNO nie przekonamy się wzajemnie

> Jego misją jest doświadczenie w tworzeniu encyklopedii i jej dalszy
> rozwój.
# Nie ma nic gorszego niż administrator z poczuciem misji

Nie ma nic gorszego niż nawiedzony cieć, któremu wydaje się że to jest JEGO
Wikipedia.

> Reszta to zabawki ułatwiające życie - dla niektórych ZABAWKI do zabawy.

# Propozycja krótkiego referatu na w/w temat: ''AutoBot jako zabawka
nieodpowiedzialnego administratora z misją - 5 powodów, dla których
powinien zostać wyłączony''

Referaty to ja pisałem w liceum i na studiach. Jak już pisałem staram się
pisać Wikipedię, a nie nikomu niepotrzebne referaty o wyczynach Botów.
Powody były podawane wielokrotnie. Tylko niektórzy są odporni na wszystkie
argumenty

Pozdrawiam
AJF/WarX

Pozdrawiam
Szumyk

PS. Proszę zrozumieć że moje odpowiedzi są emocjonalne, ale nie było moim
celem obrażanie kogokolwiek.