[Wikipl-l] Administrator było: Re: Blog innego korektora

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Pon, 28 Sie 2006, 07:07:32 UTC

From: "Artur Fijałkowski"

Popieram.

Mnie się nie podobają coraz bardziej wszystkie "u"booty a właściwie ich
nieodpowiedzialne działanie.
Coraz więcej administratorów którzy swoje uprawnienia widzą jako MISJĘ
SPECJALNĄ
Według nich administrator nie pisze artykułów tylko je kasuje, patroluje OZ,
głosuje we wszystkich głosowaniach, gardłuje w dyskusjach i siedzi na IRCU.
(a dla niektórych jeszcze pisze booty w perlu)

Dla mnie to żaden administrator - sensem wikipedi jest tworzenie
Encyklopedii, czyli pisanie artykułów.
Jego misją jest doświadczenie w tworzeniu encyklopedii i jej dalszy rozwój.
Reszta to zabawki ułatwiające życie - dla niektórych ZABAWKI do zabawy.

Szumyk