[Wikipl-l] Licencja GFDL: niedoróba

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 16 Sie 2006, 11:54:31 UTC

Łukasz Garczewski napisał(a):

> W Internecie starczy link. Jest to dostępna dla czytelnika *kopia*
> licencji (tj. jeśli mógł wejść na naszą stronę internetową, tzn. że ma
> łącze internetowe, ergo może wejść na stronę FSF i przeczytać tekst
> licencji). Akurat w przypadku Internetu to, że kopia jest na innym
> serwerze nie ma specjalnie znaczenia.

No właśnie. Na dodatek u nas jest kulawe tłumaczenie wersji 1.1 - a
obecnie wszystkie projekty Wikimedia działają na wersji 1.2 - trzebaby
przynajmniej przenieść tłumaczenie wersji 1.2 do nas. Natomiast w
związku z tym, że nie ma żadnego znaczenia gdzie ta licencja jest -
można linkować do nas lub do fsf - tylko, że jak do nas to trzebaby tę
stronę zablokować.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek