[Wikipl-l] Licencja GFDL: niedoróba

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Śro, 16 Sie 2006, 11:46:51 UTC

06-08-16, Łukasz Garczewski napisał(a):
> W Internecie starczy link. Jest to dostępna dla czytelnika *kopia*
> licencji (tj. jeśli mógł wejść na naszą stronę internetową, tzn. że ma
> łącze internetowe, ergo może wejść na stronę FSF i przeczytać tekst
> licencji). Akurat w przypadku Internetu to, że kopia jest na innym
> serwerze nie ma specjalnie znaczenia.

Hmm... pierwszy raz się spotykam z taką wykładnią... A tak prcacowicie
kopiowałem tekst GFDL kiedyś na swoją stronę :) W świetle tego to
mniejszy feler niż mi się wydawało, ale może mieć znaczenie w
przypadku mirrorowania.

Pozdrawiam już mniej alarmistycznie.

--
Wikipedysta:A.J.