[Wikipl-l] Czym Wikipedia nie jest?

zero zero w wp.pl
Czw, 3 Sie 2006, 06:55:18 UTC

Dnia 2-08-2006 o godz. 22:55 Aegis Maelstrom napisał(a):
> Jest odpowiednia zasada. Jednak zawsze potrzebny jest zdrowy rozsądek.
> Akurat wikipedysta Coca-Cola to dla mnie lekkie "przegięcie", bo
jest to znak towarowy zastrzeżony i ta firma może sobie tego nie życzyć.

oczywiscie ze moze sobie nie zyczyc, tak samo jak moze sobie nie
zyczyc uzywania nazwy aegis i na "mozeniu" sie konczy.

Przeczytaj zasady ochrony znaków towarowych (zwróc prosze uwage na
slowa 'zarobkowy' i 'towar')

Art 153. Przez uzyskanie prawa ochronnego nabywa się prawo wyłącznego
używania znaku towarowego w sposób zarobkowy lub zawodowy na całym
obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
Art. 154. Używanie znaku towarowego polega w szczególności na:
1) umieszczaniu tego znaku na towarach objętych prawem ochronnym lub
ich opakowaniach, oferowaniu i wprowadzaniu tych towarów do obrotu,
ich imporcie lub eksporcie oraz składowaniu w celu oferowania i
wprowadzania do obrotu, a także oferowaniu lub świadczeniu usług pod
tym znakiem;
2) umieszczaniu znaku na dokumentach związanych z wprowadzaniem
towarów do obrotu lub związanych ze świadczeniem usług;
3) posługiwaniu się nim w celu reklamy.

zero