[Wikipl-l] Czym Wikipedia nie jest ? =?iso-8859-2?Q?(by=B3o:_Re:_Paczka_WikiPL-l= 2C_Tom_37=2C_Numer_2?=)

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Czw, 3 Sie 2006, 06:46:16 UTC

> Message: 11
> Date: Wed, 02 Aug 2006 21:55:24 +0200
> From: "Jakub Bogusław Jagiełło (JaBoJa)" 	<jaboja w puszkin.org>
> Subject: Re: [Wikipl-l] Czym Wikipedia nie jest?

> Komuś chyba NPOV na mózg padło...

Poziom wypowiedz dostosuj do forum na jakim się wypowiadasz.
Nie odwrotnie. Odrobina kulturalnej krytyki nikomu nie zaszkodziła.
Ale krytykować też trzeba umieć...

> Jak tak dalej pójdzie to będziemy mieć
> zamiast wolności dyktaturę fanatyków NPOV.

To jest ciekawe podejście. Rozumiem, że stanowisko Wikipedii
powinno być wyważone, ale to nie oznacza dla mnie, że POV ma
się szeroko rozlewać po stronach w przestrzeni nazw Wikipedysta:

Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej i konstruktywnej dyskusji,
a póki co obstaje przy tym, że POV na stronie użytkownika nie jest
żadna "wskazówką", czy "etykietką ostrzegawczą".
--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/