[Wikipl-l] neutralność

kadora90 w interia.pl kadora90 w interia.pl
Czw, 3 Sie 2006, 07:25:58 UTC

> Gorzej jeśli będą kłamliwe - należy do zgłaszać i nagłaśniać; natomiast
> szablony: ten użytkownik udzielił wotum zaufania rządowi K.Marcinkiewicza
> (został zaktualizowany? ciekawe jak... ;]) czy ten użytkownik kocha/nie
> cierpi/... można traktować ostatecznie jako tablice ostrzegawcze.

jeżeli rozmawiamy o takich małych błyskotkach w wiezy specjalności chciałem podkreślić i opisać krótko jedną rzecz. Nie jest czymś złym deklarowanie swoich poglądów (czyli jak napisał Aegis "kochania"). Wielu świetnych użytkowników ma takie deklaracje poglądowe w swojej wieży i jeżeli te poglądy nie wychodzą spoza strony uzytkownika jest równierz świetnie. Każdy ma jakieś poglądy, wielu nie widzi powodów aby się ich wstydzić. Dla wielu poglady są tak ważnym składnikiem osobowości że uznają że trzeba je okreslic na stronie "Wikipedysta:". Jezeli poglady typu "kocham" na wiki |pozostają| na stronie uzytkownika nie ma POV. Różnorodność poglądów jest równierz przecierz gwarantem neutralności jeśli różne poglądy będą się równoważyły i uczyły siebie nawzajem tolerancji.

Gorzej jezeli chodzi o deklaracje nienawiści, jezeli ktos jest anty, niecierpi, nielubi. Jest to deklaracja wrogości i wręcz potencjalne źródło konfliktu. Mozna mieć poglądy, ale nie można nimi emanować, a już napewno nie mozna deklarować nienawiści. Tak więc o ile nie mozna odebrać wikipedystom poglądów o tyle może warto byłoby zastanowic się nad deklaracjami wrogości.

Tak widze to ja, osoba której bardzo zalezy na zachowaniu neutralności --Sobol

Szybko i tanio ubezpiecz samochod!
Kupno polisy zajmie Ci 15 minut! Kontakt przez telefon albo Internet.
Kliknij i sprawdz: http://link.interia.pl/f198b