[Wikipl-l] obniżaje jakości - pytania

szwedzki suidisz w gmail.com
Wto, 4 Kwi 2006, 14:02:00 UTC

2006-04-04 (15:48:07) Eteru wrote:

> Zaletą zniknięcia na parę miesięcy i
> pojawienia się tu znowu, jest to, że można rozpocząć nowy rozdział.
> Wielu jest nowych użytkowników (tak, jak ja), którym Twoje ID niewiele
> mówi i dla których jesteś niemal tabula rasa, którą sama możesz zapisać
> pozytywnie lub negatywnie. Wybór należy do Ciebie - ale reakcja na Twój
> wybór należy do nas - do społeczności.

Drogi/a/e 4C

Aegis bardzo ładnie odpowiedział, a Eteru postawił kropkę nad "i" -
dla większości nowych użytkowników i administratorów odgrzewanie
starych konfliktów i sprawdzanie, czy Stalowy Kangur aby nie
zardzewiał, jest niezrozumiałe.
Nieortograficzne opisy wskazują na potencjalny
wandalizm, więc przysparzają pracy czeszącym ostatnie zmiany, którzy
muszą kliknąć, przeczytać, sprawdzić Twój wkład etc etc

pzdr
szwedzki