[Wikipl-l] Sprawa domeny wikipedia.pl

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Śro, 10 Lis 2004, 07:33:45 UTC

On Tue, Nov 09, 2004 at 11:49:22PM +0100, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> Szanowny NASK przysłał na mój adres list z info o upływaniu terminu
> opłacenia domeny wikipedia.pl - 21.12.2004
>
> Powstaje pytanie czy chcemy dalej ją opłacać i w jakim stopniu owa domena
> się przydaje.

Przede wszystkim należy przenieść tę domenę do jednego z alternatywnych
rejestratorów, którzy sprzedają .pl za ok. 100 zł (+VAT), w przeciwieństwie do
NASK-u, gdzie opłata wynosi 200 zł (+VAT).

Płacenie za domenę przez Wikimedia Foundation byłoby jak sądzę dość
kłopotliwe (musieliby dogadać się z danym rejestratorem co do formy
płatności), a wątpię aby z ich punktu widzenia domena miała jakąś
strategiczną wartość.

Po zmianie rejestratora kwota będzie na tyle nieduża, że chyba nie
powinno stanowić problemu uzbieranie jej w naszym gronie. Jestem za
takim rozwiązaniem.

Wanted