[Wikipl-l] Sprawa domeny wikipedia.pl

Jarosław Witkowski jerry w enterpol.pl
Wto, 9 Lis 2004, 22:36:14 UTC

Dnia Tue, 9 Nov 2004 23:49:22 +0100 osoba przedstawiająca się jako
"Krzysztof P. Jasiutowicz" <kpj w gower.pl> napisała:

> Powstaje pytanie czy chcemy dalej ją opłacać i w jakim stopniu owa domena
> się przydaje.
>
> Wyjście alternatywne to przekazanie jej Wikimedia Foundation

Jeśli oznacza to tylko tyle, że teraz Wikimedia Foundation będzie za nią
płacić, to jestem za przekazaniem. Natomiast jeśliby miało się okazać,
że link z mojej stopki przestanie działać, :) to głosuję za zrzutką na
kolejny rok.

Jerry

--
Jarek Witkowski             Linux user #136162          |/
http://www.jerry.prv.pl                                (')