[Wikipl-l] Sprawa domeny wikipedia.pl

selena kovalusie w go2.pl
Śro, 10 Lis 2004, 07:43:16 UTC

Ja z kolei nie bardzo jestem w stanie zidentyfikować możliwe za i
przeciw. Kwota 100 zł jest śmiesznie mała, biorąc pod uwagę tylu
chętnych do złożenia się. Co zyskujemy płacąc sami, a co, gdy płaci WMF?
Jakie (i czy) są obawy w przypadku pozostania przy samodzielnym
płaceniu? Jak robią innojęzyczne Wikipedie? To wszystko powinni wziąć
pod uwagę bardziej doświadczeni użytkownicy internetu - może
spróbowaliby wypunktować listę "za i przeciw" - wtedy więcej osób będzie
mogło wypowiedzieć się sensowniej.
Pozdrawiam,
Selena