[Wikipl-l] Sprawa domeny wikipedia.pl

Krzysztof P. Jasiutowicz kpj w gower.pl
Wto, 9 Lis 2004, 22:49:22 UTC

Witajcie,

Szanowny NASK przysłał na mój adres list z info o upływaniu terminu
opłacenia domeny wikipedia.pl - 21.12.2004

Powstaje pytanie czy chcemy dalej ją opłacać i w jakim stopniu owa domena
się przydaje.

Wyjście alternatywne to przekazanie jej Wikimedia Foundation

Moje zdanie osobiste:
Przydatność tej domeny, wbrew pierwotnym oczekiwaniom jest znikoma.
Może o czymś zapomniałem, ale chyba jedyny zysk to posiadanie przeze mnie
aliasu w domenie wikipedia.pl

Moim zdaniem należy ją przekazać Wikimedia Foundation, która jak sądzę nie
zrobi z nią nic wrednego.

Pozdrowienia,
Kpjas.