[Wikipl-l] Re: królowie Polski

PIBWL derela w polbox.com
Wto, 9 Lis 2004, 20:03:04 UTC

>   > Ausir mia  tak  idee fix,  e powywala  wszystkie tabelki z
> >
> Obawiam si ,  e u góry b dzie si   ar o z ilustracj , co jest jeszcze
> gorsze IMO. A poza tym - wszystko mi jedno.

Az boje sie odezwac, ale niech tam... IMHO, bardziej logiczne miejsce
tabelki jest na dole. Na gorze moze sie gryzc z obrazkiem i zajmuje
miejsce pierwszego akapitu z nazwiskiem krola, latami zycia itp. Z
kolei poszukac tabelki na dole to nie jest az taki wysilek, nawet
zakladajac optymistycznie, ze te dotychczasowe artykuly sie rozrosna.
Nie sadze, zeby ktos zniecierpliwiony przewijaniem artykulu przeoczyl
 tabelke.

Pozdrawiam,
Michal Derela - Pibwl

http://pibwl.republika.pl