[Wikipl-l] Sprawa domeny wikipedia.pl

mogor mogor w o2.pl
Wto, 9 Lis 2004, 22:11:24 UTC

Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> Powstaje pytanie czy chcemy dalej ją opłacać i w jakim stopniu owa domena
> się przydaje.
>
> Wyjście alternatywne to przekazanie jej Wikimedia Foundation
>
> Moje zdanie osobiste:
> Przydatność tej domeny, wbrew pierwotnym oczekiwaniom jest znikoma.
> Może o czymś zapomniałem, ale chyba jedyny zysk to posiadanie przeze mnie
> aliasu w domenie wikipedia.pl
>
> Moim zdaniem należy ją przekazać Wikimedia Foundation, która jak sądzę nie
> zrobi z nią nic wrednego.

Moim zdaniem pozostawienie domeny samej sobie, spowoduje tylko
wykupienie jej przez jakiś serwis komercyjny który skopiuje zawartość
wikipedi doda pare ogłoszeń o możliwości powiększenia niektórych części
ciała i będzie z tego żył wprowadzając w błąd nieświedomych userów.

Pomysł przekazania fundacji jest jak najbardziej sensowny.

--
mogor