[Wikipl-l] Wulgaryzmy na stronach Wikipedystów

Paweł T. Jochym Pawel.Jochym w ifj.edu.pl
Śro, 5 Mar 2003, 10:39:23 UTC

W liście z śro, 05-03-2003, godz. 10:33, Krzysztof P. Jasiutowicz pisze:
> Witajcie,
>
> Zobaczyłem niewybredny, bezsensowny wulgaryzm na stronie użytkownika i
> już zaświerzbiła mnie ręka żeby to skasować. Ale czy mam do tego prawo ?
> Jako zwykły użytkownik ? Jako admin ?
>
> Co sądzicie ? Jakaś zasada ?

Uważam, że absolutnie _NALEŻY_ usuwać takie rzeczy. Zdrowy rozsądek
powinien zawsze być górą.

Poza wszystkim to mi nie wygląda na stronę wikipedysty tylko na
wandalizm.

P.
--
Paweł T. Jochym <Pawel.Jochym w ifj.edu.pl>
Instytut Fizyki Jądrowej