[Wikipl-l] Wulgaryzmy na stronach Wikipedystów

Piotr Smyrak piotr.smyrak w eko.org.pl
Śro, 5 Mar 2003, 10:54:13 UTC

W liście otrzymanym Wed, 5 Mar 2003 10:33:10 +0100 od "Krzysztof P.
Jasiutowicz" <kpjas w wikipedia.pl> :

> Zobaczyłem niewybredny, bezsensowny wulgaryzm na stronie użytkownika i
> już zaświerzbiła mnie ręka żeby to skasować. Ale czy mam do tego >
> prawo?
>
> Jako zwykły użytkownik ? Jako admin ?
[...]

To zależy, czy to jest fragment wypowiedzi danego wikipedysty czy inna
sytuacja od tego uzależniałbym decyzje.

> Do wglądu:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Aaa

W tym przypadku, to raczej całe konto jak i strona nadaje się do
usunięcia, bo wygląda mi na zwykły wandalizm - zero wkładu własnego do
Wp, ale bym się wstrzymał powiedzmy 2 tygodnie.

hej,
---
 Piotr Smyrak
 piotr.smyrak w eko.org.pl