[Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] Wulgaryzmy na stronach Wiki pedystów

Youandme wikipedia w wp.pl
Śro, 5 Mar 2003, 10:38:13 UTC

On 5 Mar 2003 at 10:33, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:

> Zobaczy em niewybredny, bezsensowny wulgaryzm na stronie u ytkownika i
> ju  za wierzbi a mnie r ka  eby to skasowa . Ale czy mam do tego prawo
> ? Jako zwyk y u ytkownik ? Jako admin ?
>
> Co s dzicie ? Jaka  zasada ?

Jesli to jest strona wikipedysty niezarejestrowanego, nieistniejacego
lub od jakiegos dluzszego czasu nieaktywnego to moim zdaniem jak najbardziej.
IMO to moze zrobic kazdy i zwykly uzytkownik, i admin.
W innym przypadku chyba sam wikipedysta powinien sie ustosunkowac,
zadecydowac co z tym zrobic.

Youandme