[ELiSo] Partnereco kun ISAE

mathieu lovato stumpf guntz psychoslave at culture-libre.org
Thu Sep 13 14:05:03 UTC 2018

Mirinda, Dankon KuboF!

Se temas pri fakvortoj, eble Vikivortaro estas taŭga retejo por ricevi
rilatajn kontribuojn, ĉu ne?

En la franca versio ni havas tezaŭrusojn
<https://fr.wiktionary.org/wiki/Th%C3%A9saurus:Liste_de_tous_les_sujets>,
sed laŭ mia kono ni ne ankaŭ havas tion por la esperanta versio. Kiel
vikivortaro celas dokumenti ĉiujn lingvojn laŭ ĉiu lingvo, jam ekzitas
esperanta tezaŭrusaro je la franca versio
<https://fr.wiktionary.org/wiki/Cat%C3%A9gorie:Th%C3%A9saurus_en_esp%C3%A9ranto>,
sed ĝi nur enhavas unu ero pri peniso… :-D

Do mi proponas ke ni startas tezaŭrojn en la esperanta vikivortaro kaj
kreskas ĝin per partnereco kun ISAE, se ili konsentas.

Sciencamante, Mathieu