[ELiSo] Partnereco kun ISAE

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Fri Sep 7 19:48:55 UTC 2018

Saluton.

Alskribis min Anthony Lucas kaj Wendel Pontes, prezidanto kaj vicprezidanto
de ISAE - Internacia Scienca Asocio Esperanta
<https://www.scienca-asocio.com/>, kaj proponis partnerecon kun ni!

La unuaj proponoj estas, ke niaj organizoj ligos unu al la alia de siaj
retejoj kaj ISAE funkcios kiel konsultanto pri fakvortoj por Vikimedio.
Mi antaŭvidas ankaŭ reciprokan subtenon en sociaj retejoj (ISAE estas forta
en Facebook, ni en Twitter).
Pliaj ideoj por sinergiaj agadoj "venko-venko-venko" (ELiSo-ISAE-mondo)
estas bonvenaj!

Laŭ mi tio sonas tre bone! Specife ĉar en ISAE estas jam spertaj, science
bazitaj homoj.

Kion vi pensas?