[ELiSo] Mapo de kapabloj de komunumo

KuboF Hromoslav kubof.hromoslav at gmail.com
Thu Sep 6 12:17:52 UTC 2018

Dankon Mathieu pro preni la aferon!

Mi konsideras ĝin tre bona, ĉar ĝi ebligos al ni klare vidu ke ni estas kaj
kion ni povos fari por atingi pli altan nivelon.

Fakte, VMF rekomendas / proponas fari la enketon por kaj komunumo de
koncerna vikiprojekto kaj por organizo. Do ni farus almenaŭ 2.

Amike
KuboF Hromoslav

Dňa št, 6. sep 2018 9:41 mathieu lovato stumpf guntz <
psychoslave na culture-libre.org> napísal(a):