[ELiSo] Mapo de kapabloj de komunumo

mathieu lovato stumpf guntz psychoslave at culture-libre.org
Thu Sep 6 07:41:50 UTC 2018

Saluton karaj ELISanoj,

Dum la Vikimedia konferenco 2018 mi sekvis la ateliero "Mapo de kapabloj
de komunumo
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Conference_2018/Program/40>".
Mi ne ankaŭ preni tempon por apliki ĝin, sed mi kredas ke tio estas
taŭga etapo por disvolvi nian komunumon.

Resume, tio temas pri determini, rilate al nia komunuma sano kaj kresko,
kiu scias fari kion, kion scion ni mankas, kaj kiel pli bone diskonigi
la rilatajn kapablojn do ni havas pli firman kaj resiliencan komunumon
por disvolvi ĝin kaj atingi niajn celojn.

Vi povas legi pli en la dediĉa paĝo
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Community_Capacity_Map> kaj la gvido
por konduki la taksado
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Community_Capacity_Map/Guidelines>.

Al mi ŝajnas ke la unua stepo estas demandi la opinio de la celata
komunumo, tial tiun ĉi mesaĝon sendas mi. Ĉu vi trovas la ideon
interesan, kaj ĉu vi deziras partopreni?

Amike,
Mathieu