[ELiSo] Artikol-traduka konkurso en Vikipedio

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Mon Jan 26 21:08:07 UTC 2015

Saluton.

Por nia tre baldauxa monpeto (krom financtabelo jam videbla en
https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:PEG/Esperanto_kaj_Libera_Scio/Projects_2015-2016
) mi planis peti por artikolverka konkurso en Vikipedio. Nun kiam estis
sxaltita nova traduka helpilo (kun heplo de masxina tradukado per Apertium,
http://blog.wikimedia.org/2015/01/20/try-content-translation/ ) mi preferus
fari konkurson gxuste pri tradukado de artikoloj per gxi. Krom ricevi
novajn artikolojn, ni precipe atentigos homojn pri la ilo, testos la ilon
en gxia relative frua stato kaj espereble gxis tiam ni evoluos / estos
evoluita iu maniero por plibonigi la masxinan tradukilon ankaux por simplaj
uzantoj (cxu auxtomate aux relative permane). Montrigxis (esploroj rilate
al WikiTrans), ke masxine helpata tradukado estas suficxe pli rapida - tial
mi konsideras, ke atentigi homojn pri gxi estos utilege.

Ioma problem(et)o povus okazi cxar por printempo estas planata konkurso pri
landoj de centra kaj orienta Euxropo en Vikipedioj de ties lingvoj - kaj mi
volas tien enmeti ankaux Esperanton. Tiu konkurso devus komencigxi Marte
kaj finigxi Maje. Mi planis Esperantan konkurson al Aprilo aux Majo. Cxu vi
pensas, ke malindas havi tiujn konkursojn samtempe? Tamen, ili povus ecx
helpi unu al la alia - homoj a tute bone povas traduki per la tradukilo
artikolon pri centra/orieta Euxropo ;)

Ni bezonas malfermi la monpeton nepre gxis fino de Januaro do mi petas
rapidajn respondojn.

--
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)