[ELiSo] Malfermita monpeto

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Sat Jan 31 21:04:39 UTC 2015

Saluton.

Mi ĵus malfermis nian monpeton ĉe VMF, vidu
https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:PEG/Esperanto_kaj_Libera_Scio/Projects_2015-2016

Bonvolu iri al la paĝo. Tie sube estas la sekcio "Endorsements" por
subtenantoj de la projekton - kvankam ĉiu subtenanto estas instigata
alskribi sian nomon, mi ne tute certas ĉu tio validas ankaŭ por la petanta
organizo... Se vi havas demandojn, rimarkojn aŭ dubojn, bonvolu ilin
prezenti ĉi tie aŭ eventuale en ties diskutpaĝo.

Mi dankas al ĉiuj, kiuj helpis al kreado de la monpeto, ĉu per valoregaj
taksoj de necesaj kostoj, ideoj, instigoj aŭ lingva kontrolo. Mi tamen
bedaŭras, ke estis relative longa prokrasto pri ĝia malfermo - mi, laŭ
viki-maniero, fariĝis la gvidanto sed mi ne ĉiam havis sufiĉan tempon. Ni
tamen esperas, ke la ebloj, kiujn al ni provizus la sukcesa monpeto,
instigos plurajn niajn aktivulojn al plia aktivado - pluraj prelegoj,
trejnadoj, redaktaj maratonoj, disdonado de informaj materialoj,
kunlaborado kun partneroj ktp. Kaj finfine ni povos tiun aktivadon ne plu
plene pagi de niaj propraj poŝoj, kiel ĝis nun ;)

Amike salutas

--
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)