[ELiSo] UK 2015

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Mon Jan 12 21:01:34 UTC 2015

Pri io oficiala aŭ tre konkreta mi ne scias, kvankam etaj personaj paroloj
jam estis (MacGill, Vergara). Jes, povas esti kurso (mi ĝoje helpos), eble
prelego (kiu? pri kio?) kaj certe indos disdoni informajn materialojn (se
ni preparos ĝis tiam, ni povos doni al kongresaj sakoj eĉ; kiu faros?) kaj
etajn forprenindaĵojn (pikbutonoj, kolŝnuroj, glumarkoj ks; WMF diris, ke
povas provizi). Por IJK, Vaŝek kaj mi pripensas tradukan maratonon, ja nove
disponeblos "oficiala" vikimedia traduka interfaco.

Ŝajne ne bezonatos peti por specife tiu ĉi vojaĝo, tiutempe jam devus esti
konata rezulto de nia granda, kuniga monpeto por aktivado ĝis fino de 2016,
kie estas multa mono por vojaĝoj.

Michal Matúšov