[ELiSo] UK - seminario pri Vikipedio

Castelo Branco michelcastelobranco at gmail.com
Sun May 11 23:32:25 UTC 2014

Bona ideo, KuboF. Ankaŭ mi pensas ke Vikivojaĝo estus tre utila ilo por
niaj internaciaj e-aranĝoj. Malfeliĉe, mi ne partoprenos de UK 2014. Tamen,
mi pensas ke ni devas organizi ĝis nun nian partoprenadon en tiaj estontaj
eventoj, per baza dokumentado de niaj projektoj (kio estas, kial uzi, kiel
kontribui, k.t.p). ŝajnas ke vi kaj Blahma jam bone faras tion, sed mi
pensas ke mankas lokon por kolekti kaj publikigi tiun historion - rilatojn,
prezentojn, videojn, demandojn, avertojn ("kion oni ne devas uzi",
ekzemple), - tiel kiel faras la vikioj de ĉapitroj kaj "Outreach"-vikio (
outreach.wikimedia.org).

Kion vi pensas?

CasteloBranco