[ELiSo] UK - seminario pri Vikipedio

KuboF Hromoslav kubof at i-espero.info
Sun May 11 10:53:44 UTC 2014

Sal.

Mi resendas la mesaĝon, kiun José Antonio Vergara publikigis al nia paĝo ĉe
Facebook:
"Saluton. ĉu iu el la anoj de tiu ĉi laborgrupo venos al la Bonaera UK? Mi
volas proponi, nome de la estraro de UEA, la kunorganizon de seminario por
aktivuloj de la fakaj asocioj pri Vikipedio"

Mi persone ne venos ĉi jare (mi esperas pri veno al sekvaj du UKoj). Krome
mi pensas, ke dum tiaj seminarion ni povas promocii ankaŭ Vikivojaĝojn -
projekton por turismaj gvidiloj. Ja organizantoj de E-renkontiĝoj ofte
priskribas detale lokon de renkontiĝo kaj poste la informoj perdiĝas...

SKEJ - Slovenská esperantská mládež, http://skej.esperanto.sk/
Slovenská esperantská federácia
Wikimedia Slovenská republika, http://wikimedia.sk/