[ELiSo] Retejo de ELiSo

Cindy McKee cfmckee at gmail.com
Wed Aug 6 14:44:06 UTC 2014

Pardonon, sed mi volas entrudi en la liston dum momento, nur por sendi
komenton.

Mi ne estas vikipediisto, sed mi ĉiam admiris vin.
Hodiaŭ mi donacis embarase etan kvanton al Vikimedio. Fakte, mi ja estis
embarasita. Do, mi decidis enmeti en la informilon la kialon por mia
donaco. Sed la paĝo malaperis.
Do, mi decidis rekte mesaĝi vin:
Mi povas uzi Vikipedion anglalingve. Sed tio, kvankam utilega, donas la
informon laŭ unu vidpunkto. Kiam mi alklakas la ligilon por la
esperantlingva artikolo, mi ricevas, ofte, tiun artikolon laŭ malsama
vidpunkto, malsama vidmaniero. Tio helpas min prijuĝi la informojn kaj
donas al mi pli kompletan bildon de la temo.
Dankon pro tio.

p.s. Mi neniam subtenis la ideon pri esperanta Vikipedio nur cele al
propagando. Mi ne estas flirtanto de la esperanta flago. Sed tio, kion vi
faras iĝas ĉiam pli altkvalita kaj vere utila al mi kiam mi serĉas
informojn. Pro tio, mi dankas vin.

--
Cindy Moon McKee
cindymckee.com