[ELiSo] Retejo de ELiSo

Michal Matúšov kubof at i-espero.info
Wed Aug 6 13:51:53 UTC 2014

Sal.

Jam estis menciite, ke indus por ELiSo propra retejo. Mi dume proponas la
adreson eliso.wikimedia.org / eo.wikimedia.org / liberascio.wikimedia.org
(vidu ankaŭ sube). Tiun mallongigilon ni poste povos uzi ankaŭ por
interlingva ligilo enkadre de ĉiuj vikimediaj projektoj. Se vi konsentas,
mi povas prizorgi kreon de la subretregiono, sed poste bonus via helpo por
aldoni enhavon ktp. Cetere, ĉu iu scias kiel agordi privatan nomspacon en
MediaVikio? Ĉar bonus, se ni povus plani iuj aferojn ne publike.

Rilate al sociaj retejoj: Kiun mallongigilon uzi por adresoj tie? Ĉar
"eliso" ne plu eblas, mi proponas "LiberaScio" aŭ "ELiberaScio".

Amike