Hej Asbjørn,
On Mon, 26 Feb 2007, Asbjørn Bang wrote:
Jeg sidder på Lyngby HTX i DTU. Hele skole har IP'en: 80.63.199.102
Vores IP er blevet banned pga. et eller andet jeg ikke forstår.
Men kan man ikke bede om en unban, siden vi er et undervisningssted som udnytter Wikipedia meget.
Jeg ved ikke hvilken, eller hvem som sådan, der har præsteret at banne os.
Ban personen, ikke 500+ mennesker.
Jeg er ikke admin, men så vidt jeg forstår kan det være nødvendigt at banne et IP-nummer selvom der sidder mange bag. Desværre... Oftest er det pga vandalisme. Jeg forestiller mig at en af dine medstuderende på Lyngby HTX måske har skrevet noget som har medført en banning. Kan du ikke stadig læse sidderne? Hvis du gerne vil skrive foreslår jeg at du får et brugenavn og logger ind (Jeg ved ikke om man kan få brugenavn under et ban). På den måde kan du så godt som undgå at blive bannet, - med mindre der kommer vandalisme fra dit brugenavn.
Et ban pleje vist at være tidsbestemt, så forhåbentlig bliver der på et tidspunkt åbnet igen.
mvh Finn
____________________________________________________________________
Finn Aarup Nielsen, IMM DTU, Denmark Lundbeck Foundation Center for Intergrated Molecular Brain Imaging http://www.imm.dtu.dk/~fn/ http://nru.dk/staff/fnielsen/ ____________________________________________________________________