[Wikipl-l] Oznaczone nieoznaczone

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 5 Wrz 2011, 19:29:03 UTC

/
| W niektórych dziedzinach okazuje się, że lepiej dostarczyć informację
szybko,
| aktualnie i pobieżnie; niż informację dokładną i sprawdzoną.
| To jest moim zdaniem luka, którą na "rynku wiedzy" wypełnia Wikipedia.
| Dlatego jestem za wszelkimi formami przeglądania, patrolowania,
weryfikacji,
| sprawdzania; ale przeciwko blokowaniu dostępu do informacji aktualnej,
| nawet jeśli pobieżnej.

Marcinie, tak, tak, tak. Dla mnie (tym razem jako czytelnika) w jakimś
stopniu cały Internet ma sens tylko jako medium przenoszące informację
szybką, aktualną i przybliżoną, czyli Wikipedię. Ale znowu przekonujemy
przekonanych, czyli nas samych.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński