[Wikipl-l] Oznaczone nieoznaczone

Robert Drózd rdrozd w sgh.waw.pl
Pon, 5 Wrz 2011, 11:43:03 UTC

Witam,

Dnia 5 września 2011 PMG napisał:

> Z ręką na sercu - nie uważam by było możliwe wprowadzenie wersji
> zweryfikowanych. A jezeli ktoś je wprowadzi - to na pewno nie uzyskają popularności.

A według mnie - wersje zweryfikowane TAK, ale tylko dla artykułów
wzorcowych. W przypadku ANM jest milczące założenie, że przegłosowana
wersja jest już niemal ostateczna i zweryfikowana, dlatego weryfikacja
takiego artykułu polegałaby na sprawdzeniu na ile zmiany odpowiadają
źródłom. Byłoby to więc bardziej zaawansowane przejrzenie.

Pomysł sprowadza się do tego, że zamiast mechanizmu dla wszystkich
haseł (który też dla mnie jest utopią), można wprowadzić system
utrzymania jakości obecnych haseł medalowych.

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd