[Wikipl-l] Budżet stowarzyszenia

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Pon, 5 Paź 2009, 07:29:41 UTC

Dnia 5-10-2009 o godz. 9:01 Władysław Majewski napisał(a):
<ciach>

> Ani razu? O ile wiem dopiero w 2009 r. stowarzyszenie uzyskało z tego
> tytułu istotne kwoty.

</ciach>

W 2008 były wpłaty, które już można uznać za istotne - sześciocyfrowa
kwota, ponad 140 000 złotych - o ile kwota z OPP z 2007 była
czterocyfrowa (stowarzyszenie statut OPP dostało wtedy, gdy większość
podatników zdążyła się chyba w roku 2007 rozliczyć).

Wojtek

Wygraj wymarzony skuter!
Wyznacz najprostszą drogę - docelu.pl - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fchapman1.html&sid=863