[Wikipl-l] Budżet stowarzyszenia

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 5 Paź 2009, 08:49:20 UTC

> Witam
> Mam pytanie czy Polskie prawo, zabrania inwestycji pięniędzy przejętych z 1%
> OPP za granicą?
> Zastanawiam się po prostu czemu Stowarzyszenie ani razu nie przeznaczyło
> zebranych środków  na inwestycje sprzętowe. Żadnych serwerów dodatkowych w
> Amsterdamie, lub nawet po prostu dorzucić pieniądze do standardowych akcji
> "donate" .
>
> Mam wrażenie że spora ilość osób które co roku przepisują 1% podatku,
> liczyło na bardziej aktywne działanie Stowarzyszenia na rzecz rozwoju
> [...]

Stowarzyszenie korzysta w tej chwili z dwóch serwerów i na obecną chwilę większej ilości serwerów nie potrzeba :) Jeżeli masz pomysł na
* efektywniejsze wykorzystanie serwerów
* inne sposoby wykorzystania kasy z OPP, zapraszam na stronę:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Projekty
http://pl.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_potrzebuje_Ciebie!

Jeżeli ktokolwiek ma pomysły na nowe projekty, które stowarzyszenie mogłoby realizować, także zapraszam na wiki stowarzyszenia - nie trzeba być członkiem, by ciągnąć tego typu projekty :)

W tej chwili Polimerek ciągnie pomysł na warsztaty fotograficzne w Łodzi (planowane na 1-3 maja) i potrzebuje pomocy. Ja ciągnąć chciałbym na pewno Wikiekspedycję (koniec czerwca, początek lipca przyszłego roku). W zeszły piątek podpisywaliśmy tonę uchwał związanych z różnymi projektami:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Uchwa%C5%82y_Zarz%C4%85du

Co do transakcji poza granicami - tu potrzebna byłaby pomoc prawnika - też ten problem podejmowaliśmy na ostatnim zebraniu zarządu.

Rok temu w Poznaniu padło kilkanaście różnych propozycji:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Dyskusja:Projekty_OPP

Zrealizowanych zostało kilka - potrzeba ludzi, którzy by się w to zaangażowali.

pozdrawiam

przykuta