[Wikipl-l] prawsówka

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Pon, 26 Sty 2009, 15:56:49 UTC

> Nie, ale widzę gołym okiem szablony ostrzegawcze. Jaki jest sens
> znakować jako "sprawdzoną" wersję, która ma szablony o tym, że artykuł
> wymaga weryfikacji, podania źródeł, że jest POV ? Na czym w tym
> przypadku ma właściwie polegać owo "przejrzenie" ? Powinna być prosta
> zasada zakazująca znakowania wersji z szablonami ostrzegawczymi. To
> jest oczywisty nonsens znakować takie wersje.

Nonsensem jest nieznakowanie, szablony na górze strony wprost odnoszą
się do merytoryczności artykułu. Przeczytałem artykuł, nie
stwierdziłem wandalizmów, oznaczyłem. To co mówią szablony to już
kwestia poprawy przez osoby z wiedzą historyczną. Natomiast w momencie
popularności tego hasła jest ono zwłaszcza narażone na dokonanie
wandalizmów i aż prosiło się o sprawdzenie pod kątem wersji
przejrzanych.

Próba zmieszania wersji przejrzanych z zweryfikowanymi to spore nadużycie!

Leinad