[Wikipl-l] prawsówka

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Pon, 26 Sty 2009, 15:15:38 UTC

W dniu 26 stycznia 2009 16:07 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:

> Nie, ale widzę gołym okiem szablony ostrzegawcze. Jaki jest sens
> znakować jako "sprawdzoną" wersję, która ma szablony o tym, że artykuł
> wymaga weryfikacji, podania źródeł, że jest POV ? Na czym w tym
> przypadku ma właściwie polegać owo "przejrzenie" ? Powinna być prosta
> zasada zakazująca znakowania wersji z szablonami ostrzegawczymi. To
> jest oczywisty nonsens znakować takie wersje.
>

> --
> Tomek "Polimerek" Ganicz

Pisałem kiedyś na samym początku o tym, że oznaczanie artykułów z
szablonami ostrzegawczymi jest bez sensu, ale wtedy mnie nikt nie
słuchał, zostałem zgaszony argumentem o braku widocznych gołym okiem
wandalizmów.

Jeśli artykuł jest POV, znaczy brak gołym okiem wandalizmów, ale ktoś
zauważył i uwidocznił (zwizualizował naruszenia zasad edycyjnych za
pomocą szablonu) naruszenie zasad i taki artykuł nie powinien mieć
wersji przejrzanej. Zauważyłem, że nowe  artykuły zgłoszone do
poczekalni SDU albo SDU nie są oznaczane jako sprawdzone. Jaki z tego
wniosek? A czy ktoś oznaczy artykuł jako przejrzany z szablonem NPA,
albo EK?

Karol007