[Wikipl-l] prawsówka

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Pon, 26 Sty 2009, 15:15:28 UTC

W dniu 26 stycznia 2009 16:07 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:
> Nie, ale widzę gołym okiem szablony ostrzegawcze. Jaki jest sens
> znakować jako "sprawdzoną" wersję, która ma szablony o tym, że artykuł
> wymaga weryfikacji, podania źródeł, że jest POV ? Na czym w tym
> przypadku ma właściwie polegać owo "przejrzenie" ?

Zdaje się, że już o tym pisałem. Przejrzane nie zawierają ewidentnych
wandalizmów. Lista popularnych wandalizmów znajduje się w
[[Wikipedia:Wandalizm]].

> Powinna być prosta
> zasada zakazująca znakowania wersji z szablonami ostrzegawczymi. To
> jest oczywisty nonsens znakować takie wersje.

Chyba myślisz o [[Wikipedia:Wersje zweryfikowane|wersjach zweryfikowanych]].

--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/