[Wikipl-l] Inicjatywa poprawy jakości

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Śro, 10 Wrz 2008, 09:58:44 UTC

W dniu 10 września 2008 11:20 użytkownik Marcin Cieslak
<saper w system.pl> napisał:

> Uważam, że kwestie stabilne nie rozwiążą stawianego przez PMG problemu.
> Rozszerzenie skupia się na poprawie "image" Wikipedii przez eliminację
> oczywistych wandalizmów.
>
> _Zanim_ wprowadzimy wersje stabilne proponowałbym uruchomienie innego
> projektu niemieckiego:
>
> http://de.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Qualit%C3%A4tssicherung/9._September_2008
>
> Nawet jak ktoś nie zna niemieckiego proponuję spojrzeć na stronę i zwrócić
> uwagę na układ, nagłówek i szablon po prawej...
>
> Opis jest tu: (Konrad, tłumaczymy?)

> [...]

Można w takim razie wprowadzić i wersje przejrzane i reformę całego
sytemu zgłaszania i poprawy artykułów. Zamiast kilkunastu szablonów
obecnie mielibyśmy jeden, wszystko byłoby w jednym miejscu, przez co
wyeliminowalibyśmy "martwe strefy". Pomysł będzie ładnym uzupełnieniem
rozszerzenia programowego (albo odwrotnie).

Karol007